Jalupro behandling

Jalupro behandling er en injektionsbehandling, der tilfører huden aminosyrer og hyaluronsyre for at stimulere kollagenproduktionen og forbedre hudens elasticitet. Det reducerer fine linjer, giver fugt og forbedrer hudens overordnede struktur og glød. Behandlingen er velegnet til at forynge træt eller ældet hud og kan anvendes i ansigtet, på halsen eller andre områder.

I henhold til sundhedsstyrelsens retningslinjer omkring kosmetiske behandlinger skal du, inden behandlingen, have været inde til en forkonsultation i klinikken minimum 48 timer før du modtager behandlingen.

Du bør ikke have modtaget behandling med ikke- permanent filler i kindbenene 2 uger forinden behandling med Jalupro. Da dette kan resultere i øget hævelser efter behandlingen.

Du bedes desuden møde op til behandlingen uden makeup på det ønskede behandlingsområde.

Selve behandlingen tager ca. 30 minutter. Huden afsprittes inden behandlingen påbegyndes, hvorefter produktet, med en tynd nål, injiceres i det ønskede behandlingsområde. Man skal forvente ca. 12 stik, afhængigt af området.

Behandlingen har generelt ingen helingstid og man kan derfor fortsætte sin dag, som vanligt lige efter behandlingen. Undgå dog at påfører make-up eller lignende på det behandlede område i 24 timer efter behandlingen, for at undgå infektion.

Der kan forekomme en smule hævelse ved injektionspunkterne som vil aftage i løbet af det første døgn. Forekommer der hævelser anbefales det at undgå træning, solbadning, sauna og dampbad til hævelserne er aftaget helt.

Der er ingen forbundne komplikationer med behandlingen. Ingen infektion, allergiske- eller sene inflammatoriske reaktioner. Du bør dog være opmærksom på, at der kan forekomme hævelser og blå mærker i forbindelse med behandlingen. I tilfælde af uventede komplikationer efter behandlingen, bedes du kontakte klinikken.

HVORDAN VIRKER JALUPRO?

Jalupro Super Hydro er en injektionsbehandling der indeholder 7 forskellige aminosyre, 3 peptider og en kombination af lavmolekylær og højmolekylær hyaluronsyre. Kombinationen af aminosyre, peptider og hyaluronsyre påvirker dannelsen af collagen og elastin i huden samtidig med at huden hydreres, hvilket resulterer i at hudens aldringstegn mindskes, fine linjer og rynker opstrammes, hudtone og struktur forbedres og hudens vitalitet og glød boostes.

Jalupro Super Hydro benyttes i et behandlingsforløb med 2 behandlinger med 4 ugers interval med efterfølgende vedligholdelsesbehandling hver 3-5 mdr. afhængigt af hudens udgangspunkt. Resultatet af behandlingen kan ses allerede fra første behandling men det endelige resultat ses først 1 måned efter 2 behandling.

Kandidater for Jalupro behandling

• Oplever fine linjer, rynker eller tab af elasticitet i huden.
  • Har træt eller dehydreret hud og ønsker at genoprette fugt og glød.
  • Ønsker at forbedre hudens struktur og fasthed uden kirurgiske indgreb.
  • Ønsker en generel hudforyngelse.
  • Har realistiske forventninger til resultatet.

Jalupro-behandling kan hjælpe med at reducere fine linjer og rynker, forbedre hudens elasticitet, tilføre fugt og genoprette hudens glød. Det styrker hudens struktur og giver en mere ungdommelig og frisk udseende hud.

Billeder er undervejs..

Behandlingen kan føles som små prik under huden, men det er normalt mildt ubehag. En bedøvende creme anvendes for at øge komforten.

Normalt kræves 2-4 behandlinger med 4 ugers mellemrum for at opnå de bedste resultater. Vedligeholdelsesbehandlinger anbefales efterfølgende, hver 3-5 mdr.

Resultaterne kan ses gradvist efter et par uger, da huden får tid til at producere mere kollagen og blive mere fyldig og glødende.

Almindelige bivirkninger inkluderer let rødme, hævelse eller små blå mærker ved injektionsstedet, som typisk forsvinder efter et par dage.